Medlem

Som medlem stödjer du linköpings folkmusikliv, går in billigare på FiL:s egna och i vissa fall andra arrangemang. Dessutom kommer varje termin vårt program på posten, med alla FiL:s arrangemang och andra intressanta föreställningar.

För att bli medlem i ett år betalar du in 100 kronor på föreningens plusgiro 487 70 51-5, ange namn och adress i betalningen. Sedan skickar du ett mail till medlem(at)folkmusik.nu med namn, adress och födelsedata. Om du flyttar, byter namn eller mailadress är det också bra om du skriver ett mail om det till medlemsadressen.

epost-img
Vill du få information och påminnelser om våra och andra evenemang med folkmusik-anknytning i Linköpings-området? Skriv in din mailadress härunder och klicka på "Gå med" så skickas info direkt till din epostlåda.
Folkmusik i Linköping | info(at)folkmusik.nu | plusgiro 487 70 51-5