Som medlem stödjer du Östergötlands folkmusikliv, går in billigare på Östgötafolks egna och i vissa fall andra arrangemang. Dessutom kommer varje termin vårt program på posten, med alla Östgötafolks arrangemang.

För att bli medlem i ett år betalar du in 150 kronor på föreningens plusgiro 487 70 51-5 eller swish 123-590 49 25. Ange namn och adress i betalningen.

Sedan skickar du ett mail till medlem@folkmusik.nu med namn och adress. Om du flyttar, byter namn eller mailadress är det också bra om du skriver ett mail om det till medlemsadressen.

Personuppgifterna i medlemsregistret innefattar namn, adress, e-postadress och datum när medlemsavgiften betalades.

Dina uppgifter kan komma att ligga kvar i upp till två år från det att du senast betalade medlemsavgift.

Nyhetsbrev

Vill du få information och påminnelser om våra och andra evenemang med folkmusikanknytning i Östergötland?

Anmäl dig här till vårt nyhetsbrev.